luni, 2 aprilie 2012

Workshop-ul de fotografie – doar pentru specialişti?




            Acum că a venit primăvara toată lumea parcă s-a trezit la viată. Oraşul este mult mai aglomerat, oamenii mult mai gălăgioşi şi parcurile sunt mult mai pline.
            Am fost zilele trecute în parc, unde stând şi privind toate persoanele din jurul meu care se fotografiau mi-am amintit că de mult voiam să organizez un workshop de fotografie. Cred că ar fi fain ca mult mai multe persoane să aibă posibilitatea să participe la un astfel de curs, deoarece acesta se adresează tuturor iubitorilor de fotografie, iar tipul aparaturii folosite sau gradul de pregătire al participanților nu au importanță; contează doar pasiunea pentru fotografie!
            Deşi, eu cred că la un nivel înalt fotografia devine artă, consider că nu ar strica nimănui să facă un curs scurt de fotografie chiar dacă nu devine profesionist. Astfel, fiecare va putea păstra amintirile mult mai bine deoarece vor avea cunoştinţe minime pentru a face o poză bună.
            Voi ce părere aveţi? Ar strica un mic curs de fotografie cuiva?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu